سازه ال اس اف در قائمشهر

  • قیمت (هزینه) اجرا و ساخت خانه و ویلا با سازه ال اس اف (LSF) در کوهی‌خیل

    در دهه‌های اخیر، روش‌های نوینی برای ساختمان‌سازی به منظور کاهش هزینه‌ها و زمان ساخت به کار گرفته می‌شوند. یکی از این روش‌ها، استفاده از سازه ال اس اف (LSF) است که با استفاده از فلزات سبک و سازه‌های فولادی، امکان ساخت خانه‌ها و ویلاهایی با هزینه کمتر و زمان ساخت کوتاه را فراهم می‌کند.

    کاهش هزینه ساخت و ساز با LSF در کوهی‌ خیل

    استفاده از سازه ال اس اف (LSF) در ساخت خانه و ویلا می‌تواند به طور قابل توجهی هزینه و زمان ساخت را کاهش دهد. این روش ساختمانی با استفاده از فلزات سبک و سازه‌های فولادی، ساختمان‌هایی با وزن سبک و استحکام بالا را فراهم می‌کند. در ادامه به بررسی قیمت و هزینه ساخت با سازه ال اس اف (LSF) در مقایسه با روش‌های ساختمانی سنتی می‌پردازیم.

    • کاهش هزینه‌های ساخت:
      استفاده از سازه ال اس اف (LSF) منجر به کاهش هزینه‌های ساخت می‌شود. این سازه‌ها به دلیل وزن سبک، نیاز به بندهای سنگین و پیچیده را کاهش می‌دهند. همچنین، زمان ساخت کوتاه‌تر در این روش باعث کاهش هزینه‌های نیروی کار و مصرف سوخت و انرژی می‌شود. علاوه بر این، امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته در ساخت سازه ال اس اف (LSF)، هزینه را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.
    • کاهش زمان ساخت:
      سازه ال اس اف (LSF) با سازگاری بالا و استفاده از قطعات استاندارد، زمان ساخت را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. این سازه‌ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و روش‌های مدولار، به سرعت و به دقت ساخته می‌شوند. این امر منجر به کاهش هزینه‌های مربوط به نیروی کار و اجاره موقتی محل ساخت می‌شود.
    • مقاومت در برابر زلزله:
      سازه ال اس اف (LSF) به دلیل استفاده از سازه‌های فولادی با استحکام بالا، مقاومت بالایی در برابر زلزله دارند. این امر منجر به کاهش هزینه‌های مربوط به تقویت و ایمن‌سازی ساختمان در مناطق زلزله‌خیز می‌شود.
    • پایداری محیطی:
      استفاده از سازه ال اس اف (LSF) منجر به کاهش مصرف منابع طبیعی و تولید آلاینده‌ها می‌شود. سازه‌های فلزی این روش، قابلیت بازیافت و استفاده مجدد دارندو از این رو به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند، همچنین به دلیل کاهش مصرف انرژی در فرآیند ساخت و استفاده از عایق‌های حرارتی و صوتی مناسب، صرفه‌جویی در مصرف انرژی در طول عمر ساختمان ایجاد می‌شود.

    با توجه به مزایای فوق، استفاده از سازه ال اس اف (LSF) در ساخت خانه و ویلا می‌تواند منجر به کاهش قابل توجهی در هزینه ساخت و زمان اجرا، همچنین افزایش استحکام و پایداری ساختمان شود.

    هزینه اجرای سازه ال اس اف lsf در کوهی‌خیل به یکسری عوامل مهم بستگی دارد نظیر مساحت زیربنا و هزینه‌های جانبی اجرا که می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در سرشکن شدن هزینه های جانبی داشته باشد. در صورتی که نیاز باشد تا سازه شما بیش از یک طبقه باشد طبیعتاً نیاز است تا مقاطع زیرین متراکم تر باشند و همین امر سبب می‌شود تا وزن سازه تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند و در ادامه باعث میشوند تا هزینه اجرا (قیمت) ساخت ساز نیز افزایش پیدا کند.

    نوع اجرای سازه بر روی پشت بام نیز که به صورت اشکوب طراحی شود یا خیر میتواند با توجه به دشواری های ساخت و اجرای سازه در ارتفاع بالا و محاسبه نیروی باد و زلزله در طبقات بالایی باعث میشود تا دستمزد های نصب اسکلت lsf تا حدی افزایش پیدا کند.

    بیشتر بخوانید: سازه های ال اس اف LSF

    موقعیت مکانی پروژه lsf یکی دیگر از نکاتی است که می تواند تاثیر مستقیم بر روی افزایش و یا کاهش هزینه ساخت سازه ال اس اف داشته باشد. در صورتیکه موقعیت جغرافیایی و اقلیمی پروژه فاصله کمی تا مرکز تولید و استقرار عوامل اجرایی داشته باشد میتواند باعث کاهش هزینه ساخت در انتهای پروژه شود. در صورتی که فاصله پروژه از مرکز تولید کم باشد باعث کاهش دستمزد عوامل اجرایی و نیز هزینه های استقرار آن در محل میشود که باعث می شود در انتهای کار هزینه کمتری برای ساخت سازه صرف شود.

    از عوامل مهم دیگر می توان به قیمت پایین، سرعت ساخت کمتر از 60 روز، انعطاف بودن، استفاده از عایق های حرارتی و صوتی  و دیگر مزیت های این سازه میتوان اشاره کرد که در شمال کشور شهر کوهی‌ خیل بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. این سازه ها دارای تاییدیه نظام مهندسی و شهرداری نیز می باشد.

    برای اینکه بتوانید به صورت دقیق برآورد قیمت ساخت و اجرای lsf در کوهی‌خیل و قیمت سازه ال اس اف در کوهی‌خیل را داشته باشید می بایست ابتدا از مهندسین درخواست کنید تا برای مشاهده محیط به محل اجرای پروژه مراجعه کنند. بعد از مراجعه و بررسی دقیق محل اجرای پروژه و با توجه به نیازهای کارفرما می توان تا حدود 90 درصد هزینه تمام شده سازه را به کارفرما اعلام نمود. مدت زمان ساخت و تحویل و اجرای پروژه lsf چیزی در حدود 60 تا 90 روز می باشد.

    با در نظر گرفتن موارد فوق الذکر برای برآورد قیمت و اجرای سازه های پیش ساخته LSF در کوهی‌خیل می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    نمایندگی و پیمانکاری اجرای سازه های ال اس اف در کوهی‌ خیل

    شرکت بهمان سازه، یک از شرکت های معتبر جهت اجرای صفر تا 100 ساخت و ساز، در زمینه سازه های ال اس اف (LSF) در کوهی‌خیل می باشد.

    خدمات و فعالیت های مربوط به شرکت بهمان سازه

    • طراحی ، ساخت و نصب سازه lsf ال اس اف
    • طراحی ، ساخت و نصب قطعات پیش ساخته ساختمانی سبک
    • اجرای ساختمان های صنعتی با سازه lsf ال اس اف
    • اجرای ساختمان های مدرن با سازه lsf ال اس اف
    • طراحی و اجرای ویلاهای مدرن و شیک با سازه lsf ال اس اف
    • اضافه بنا با سازه lsf ال اس اف

    image
    به مشاوره نیاز دارید؟

    جهت مشاوره، استعلام قیمت و عقد قرارداد با ما در تماس باشید.

    شرکت بهمان سازه با بهره گیری از مهندسین مجرب در زمینه طراحی واجرای ساختمان‌‌‌‌های پیش ساخته ال اس اف LSF فعالیت دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    پست های مرتبط